EURO DART DARTS GÉP JÁTÉKLEÍRÁSA

Ebben a bejegyzésben a játék rövid és hosszú játékleírását olvashatja. A bejegyzés segít eldönteni, hogy melyik játékot válassza rendezvényre, tartós bérlésre vagy üzemeltetésre. Oldalunkon a játékot és részletes információit itt találja: Darts.

EURO DART JÁTÉKLEÍRÁS

Érme bedobása után válassza ki a játék fajtáját, a nehézségi fokot, majd a léptető gombbal a játékosok számát. Az első nyíl eldobása előtt még vissza lehet törölni a kiválasztott játékot bármelyik játékválasztó gomb megnyomásával és újra lehet választani. Minden játékosnak 3 dobása van. Dobás után el kell távolítani a dárdákat. A dárdák eltávolítását érzékelő figyeli. A következő játékos csak akkor kezdhet, ha a gép engedélyezi. Játék közben, ha ég a zöld lámpa, a léptető gomb sípszóig tartó folyamatos nyomásával törölhető az egész játék (kinullázható). A gép bizonyos számú érme bedobása után jutalom kreditet (játékot) adhat, továbbá minden játék végén kisorsolhat egy számot 1-20-ig, ha ez egybeesik a győztes számával egy) újabb jutalom creditet ad. REPLAY: a gép oldalán lévő replay gombot játék közben, hibázás esetén megnyomva (a szükséges credit megléte esetén visszaállítja az előzőleg játszott játékot.

Az Euro - Dart Magyarország legnépszerűbb darts gépei közé tartozik
Az Euro – Dart Magyarország legnépszerűbb darts gépei közé tartozik

RÉSZLETESEN

HIGH SCORE

Minden játékos nulláról startol. A győztes az, aki a 7. menet után a legtöbb pontot éri el.

LOW SCORE

Minden játékos nulláról startol. A győztes az, aki a 7. menet után a legkevesebb pontot éri el. 20 büntetőpont jár az aktuális körszámától kisebb, 50 büntetőpont hibás dobás esetén.

HARD SCORE

Minden játékos 500 pontról indul. A győztes az, aki először éri el vagy haladja túl a 0 pontot. Az első nyilat, az előző játékos pontszámát, a másodikkal a saját pontszámunkat a harmadikkal a következő játékos pontszámát csökkentjük. Az első és a harmadik nyíl mellé dobása 50 büntetőpont. A második nyíl mellé dobásánál nincs büntető.

SHANGHAI

Minden játékosnak az első nyilat az 1-es szektorba a másodi nyilat a 2-es szektorba, … stb. kell dobni. Az a győztes, aki a legtöbb pontot éri el. Shanghait ér el az a játékos, aki egy meneten belül úgy találja el a kötelező számokat, hogy szimplát – duplát – triplát dobott, így automatikusan győz.

PUB GAME

Ez a játék gyors segítséget nyújt a PUB-ban fogyasztott italok kifizetőjének kijelölésében. Mindenki nulláról startol. Két menet után a győztes az, aki a legtöbb pontot éri el. 1 creditért 4 játékos is játszhat egyszerre.

FLASH GAME

Ugyanaz, mint a PUB GAMES csak három helyett egy nyilat dobnak. 1 creditért 8 játékos is játszhat egyszerre.

301 – 901

Minden játékos beállított játéktól függően (301, vagy 501, vagy 701, vagy 901) pontról indul. A győztes az, aki először éri el a 0 pontot. Ahhoz, hogy a játékos a 0 pontot elérje, az útólsó dobásnál pontosan a hiányzó pontot kell dobnia. Ha több az útólsó dobás eredménye, akkor újból visszajut a játékos az útólsó előtti dobás végeredményéhez. E játékok játszhatók, különféle nehézségi fokokkal (lásd: nehézségi fokok) sőt csapatban is (lásd: team).

TRAINING DOWN

A gép 60 pontól lefelé egymás után adja az „egy-dárdás kiszállókat”. Csak a dupla tripla szektorok játszhatnak. A győztes az, aki előszőr éri el a 0 pontot.

TRAINING UP

Ugyanaz, mint az előző csak lentről indul felfelé, 60-ig. Az győz, aki hamarabb dobja meg a tripla 20-at.

301 PARCHESS

Minden játékos nulla pontról indul. A győztes az, aki először éri el a 301 pontot. Az útólsó dobásnál pontosan a hiányzó pontot kell dobni. Ha több az útólsó dobás eredménye, akkor újból visszajut a játékos az útólsó előtti dobás eredményéhez. Ha valamelyik játékos a másik játékoséval azonos pontszámot ér el, akkor ennek a másik játékosnak a pontszáma nullára áll vissza. Játszható különböző nehézségi fokokkal és csapatban is.

BULL MASTER

Az 1, 3, 5, 7, pályán játszók az első 10 körig csak a BULL-ra (25 és 50) dobhatnak és így növelhetik pontjaikat. A 2, 4, 6, 8, pályán játszók az első 10 körig bármire dobhatnak, viszont dobásuk eredménye csak 40 pont felett íródik fel. 10 kör után csere történik.  A 2, 4, 6, 8, a BULL-ra dob a 1, 3, 5, 7, bármire. Az győz, akinek több a pontja 20 kör után.

RED MASTER

Minden játékos nulláról startol.  Az győz, aki a legtöbb pontot éri el. A piros színű szegmensek megdobása növeli, a kék csökkenti a pontszámot. Nulla alá nem megy a pontszám. Mellé dobás 20 büntetőpont levonás.

FIVES

A három dárdával elért pontok összege ahányszor osztható öttel, annyi pontot ér a dobás. Például, ha valaki mindhárom dárdáját a 20-as szimpla szektorba dobta, az 12 pontot ér el mivel(20×3):5=12. Érvénytelen az a kör, ahol a dobott összeg nem osztható maradék nélkül 5-tel. Az a győztes, akinek több a pontja. Hibás dobásnál büntetésként a gyűjtött pontszám csökken az aktuális körszámmal megegyező pontszámmal.

HALVE

A gép által előzőleg kiválasztott célpontokat kell három dárdával eltalálni. A gép jelzi, hogy éppen melyik szektort kell célozni. Ha valaki nem találja el a körben a célpontját, akkor az előzőekben elért pontjai feleződnek. Az győz, akinek több pontja van. Felezéskor a gép kerekít. Hibás dobásnál is feleződik a pontszám.

CRICKET

A CRICKET 21-nek, megfelelően kell játszani, a következő kiegészítéssel: Az a játékos, aki egy szektort kilőtt (3-szor eltalált) addig érhet el ezzel a szektorral pontokat, amíg egy másik játékos szintén ki nem lövi ezt a szektort. Az nyeri a játékot, aki több szektort lő ki és utána a legtöbb pontot éri el. Csapatban is játszható.

PAIR CRICKET

Mindenkinek ég minden LED-je 15-Biull-ig. El kell oltani őket a szektorok megdobásával. Páratlan körszámban a páratlan számokat, páros körszámban a páros számokat kell dobni. Ha  valaki az összes páros, vagy összes páratlan számot megdobja, akkor már minden körben dobhat a maradék számokra. Az győz, aki hamarabb oltja el az összes LED-jét.

BLACK OUT CRICKET

Egymás után kell dobni minden számra 20-15-ig, végül a BULL-ra. A 20-al kezdve minden szektort 3-szor kell eltalálni. A 3-szor eltalált (lezárt) szektorok további megdobása a még le nem zárt ellenfeleknek pontjait növelik. Más mező megdobása hiba, az így dobott pont növeli a saját pontszámot. Amíg nincs mindenki kész, addig mindenkinek az adott számra kell dobni. Az győz, akinek kevesebb a pontja.

NO SCORE CRICKET

A CRICKET 21 játék érvényes szektorai: 15, 16, 17, 18, 19, 20, és a bika szeme (BULL EYE), csak ezeket lehet célozni. Mindegyik szektort 3-szor kell eltalálni, amit 1 szimpla + 1 dupla, vagy 1 tripla dobással is ki lehet játszani. Az győz, aki hamarabb lövi ki az összes szektort. Csapatban is játszható.

CUT THROAT CRICKET

A játék a cricketnek megfelelően folyik, csak a pontokat a játékos az ellenfélnek gyűjti. A győztes az, akinek legkevesebb a pontja.

ABSURD CRICKET

Mindenkinek ég a LED-je 15-BULL-ig. El kell oltani őket a szektorok megdobásával. Amit eltalálunk, azt a pontot megkapjuk. Más mező megdobása hiba, így a pont felíródik, de az ellenfélnek. Ha kész a mező az ellenfelet lehet csökkenteni, kivéve azokat, akik már lezárták a számot. Az győz, akinek több a pontja.

Q1 EQUAL

Ez a mód a dobások sorrendjének előnyét hatályon kívül helyezi. Ha valaki befejezi a játékot (elméletileg győz), a játék még nem fejeződik be, hanem a többi játékos is lehetőséget kap ugyanabban a körben befejezni a játékot, ugyanannyi dobással.

TEAM

Csapatjátékként játszható más játékokkal.

Az 1-3 játékos alkotja az „A” csapatot

A 2-4 játékos alkotja az „B” csapatot

Az 5-7 játékos alkotja az „C” csapatot

A 5-8 játékos alkotja az „D” csapatot

301 – 901 játékkal párosítva csak az a játékos hagyhatja abba a játékot, akinek a csapattársa kevesebbet ér el, mint az ellenfél csapat együttesen. Az a csapat győz, aki először éri el a nulla pontot.

NEHÉZSÉGI FOKOK: (csak bizonyos játékokkal játszhatók).

-DOUBLE IN

A játék azzal kezdődik, hogy dupla körbe, vagy a bika szemébe (BULL EYE) kell betalálni.

-DOUBLE OUT

A játékot úgy kell befejezni, hogy a hiányzó pontot a dupla körbe vagy a bika szemébe (BULL EYE) való dobással érje el a játékos.

-MASTER OUT

A játékot úgy kell befejezni, hogy a hiányzó pontot dupla, tripla, vagy a bika szeme (BULL EYE) dobással érje el a játékos.

 

 

 

AJÁNLOTT OLDALAK

Pin It on Pinterest

Ossza meg!
Call Now Button